Thursday 31 March 2011

Langkah baby ke dalam Alam blogging

As salam....

Hahaha... Terkezut tak? gua blogging? walaoweh....(breakdance) Ramai peminat2 memang ternanti kemunculan gua di arena blogging nie.. Keh keh keh... Di sebabkan gua rasa ingin menulis dan bercerita (sebab asyik depan pc je, nak kuar umah tak leh, kaki baru pas operate, xboleh berkomunikasi dengan orang), maka terbuka lah hati ingin menulis blog..

Hari nie buat blogging dibawah pemerhatian Alan Cap ayam... kawan yang gua kenal dalam game community Mafia Wars di Facebook. Nape dia cap ayam? Hehehe nanti gua tanya... Harap2 ramai lagi dapat membantu dalam membuat blog nie... Mcm mana cara penulisan dia.. Apa yang patut ada...


Zaaasssssssss...... Kita ke post yang pertama!

2 comments:

  1. wah~

    mcm xsangka u bole wat blog..heheheh...ai follow je ok...heheheh...lau rajin lehla singgah blog ai nanti...

    moga cepat sembuh...u're so damn lucky for having tini around for u..may the happiness be all yours'..

    ReplyDelete