Thursday 31 March 2011

1st April.. Penderaan Fizikal di KJMC (Ini bukan April Fool)

As salam,

Hari nie ada appointment dengan Dr.Bazam, Orthopaedic Surgery & Sports Trauma dengan Mat Jep (sapa mat jep? nanti gua btau). Masuk2 Dr terkejut tengok keadaaan kaki yang menjadi bengkak. Gua buat selamber budget kaki gua okie, sebab tak sakit. Rupanya tak. Supposely by this week, kaki dah boleh bengkok 90degrees.. Tapi kaki gua leh bengkok 30darjah je.. Dr suruh gua duduk kaki ke bawah, dia sentap kaki gua utk bengkok, WooT! Sakit gilos! Habis dia soal siasat gua, Dr.Bazam pun call lah fisio kat atas, tanya apa gua dah buat.. Nape kaki jadi bengkak atau apa.

Lepas appointment, ada physio session.. Huhu.. Memang hari nie gua kena torture gila2.. Penderaan fizikal dgn physician2 di sana.. Menjerit tu, tak yah cakap lah... sebab doc kata progress dah memang sgt low, tahan je lah.. tahan dan menjerit.. Depa paksa gua jalan tak pakai tongkat.. Kekok beb! hahaha... Tapi physician sini baik2.. Friendly, sentiasa gelak dan senyum selalu..(Sebab gua buli diorang selalu) So session takda la rasa tension sangat.. Cuma kesian lak sebab gua, impression ttg physician tu mcm bad, sebab doc mcm kata diorang tak buat dgn betul.. Jadi, sebelum hari Isnin nie (next physio session), gua akan try dapatkan 90darjah utk diorang.
 

Dan yang bestnya hari nie dah dapat medical report.. Huhu.. Leh claim SOCSO! Ok lah gua nak rehat dulu.. Kaki memang tak ingat nya sakit.. Hari ni Tini and anak2 balik umah.. Yeay!!! Doc kata kena banyak berjalan, so destinasi pertama gua esok jalan dengan diorang, confirm Pavillion..

Aite all, sehingga gua merapu kembali,
Akhir kata..
Jangan rindu gua.. Sebab gua tak rindu lu all... lol.. Gua sayang lu all k? Yeah!


No comments:

Post a Comment